FAQ

Kyllä, se on turvallista. ClearVin taustalla toimii Go Optimal AB Oy, sama yhtiö, johon kuuluvat myös muun muassa AudioHead.fi ja Gooptimal.ax. Meillä on paljon kokemusta verkkokaupasta ja käytämme vain varmoja menetelmiä, kuten esimerkiksi maksunvälitystä hyvämaineisen kolmannen osapuolen, Klarnan, kautta. Klarnan kautta on mahdollista suorittaa maksu laskulla; sinun ei siis tarvitse maksaa ennen kuin olet saanut tuotteen.
Lisäksi tarjoamme luonnollisesti avokaupan ja takuun tuotteillemme!

Aivan valtaenemmistö asiakkaistamme on tyytyväisiä tuotteisiinsa. Asiakkaille, jotka eivät ole täysin tyytyväisiä tuotteisiinsa, meillä on tarjolla avokauppa ja vaihto-oikeus.

Jos testi on suoritettu oikealla tavalla, raskaustestimme ovat 99,6 %:n varmoja, kun taas ovulaatiotestimme ovat 99 %:n varmoja. Koska tämä pätee vain, jos testi on tehty oikein, on hyvin tärkeää lukea ohjeet huolellisesti. Testejämme on kuitenkin erittäin helppo käyttää!

Eroa on käyttäjämukavuudessa, ulkonäössä ja hinnassa. Puikkomalli on yksinkertaisin käyttää, mutta sen hinta on jonkin verran korkeampi. Puikkomallit ovat myös jonkin verran suurempia. Testituloksen suhteen sekä puikkojen että tikkujen luotettavuus on täsmälleen yhtä suuri, kunhan testi on tehty oikein.

Löydät tietoa tästä ohjeista, jotka saat testin mukana. Heikko viiva ovulaatiotestissä tarkoittaa aivan yksinkertaisesti sitä, ettei LH-hormonin nousua pystytä vielä osoittamaan. LH-taso on kohonnut vasta, kun testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva.

Jos tulos osoittaa, että olet raskaana, sinun tulee ottaa yhteyttä neuvolaan tai voit kysyä neuvoa gynekologiltasi.

Tulos tarkoittaa, että virtsasi hCG-pitoisuus ei ole tarpeeksi suuri näkyäkseen testissä. Jos yhä epäilet raskautta tai kuukautisesi eivät ole alkaneet viikon kuluessa, tee uusi testi. Jos saat jälleen negatiivisen tuloksen eivätkä kuukautiset ala, ota yhteyttä lääkäriin.

Jos on kulunut kolme arkipäivää tai enemmän tilauksesi tekemisestä etkä ole vieläkään saanut tuotteita, suosittelemme, että otat meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jotta voimme selvittää, mitä on tapahtunut.

Lasku lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen samanaikaisesti, kun tilauksesi lähetetään. Etkö ole saanut sitä? Tarkista ensin roskaposti. Eikö sitä löydy vieläkään? Ota yhteyttä Klarnaan täällä.

Kyllä, lähetyksemme toimitetaan 100 %:n hienovaraisesti eikä niitä voi yhdistää sisältöön. Lähetys tulee kuplapussissa, ja lähettäjäksi on merkitty Go Optimal Ab.

Luo palautusasia ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, kundtjanst@clearvi.se, ja kerro tilauksesi numero sekä syy palautuksellesi. Saat tällöin ns. RN-numeron (palautusnumero/returnummer), joka on voimassa 14 päivää. Samalla saat ohjeet siitä, kuinka lähetät tuotteen takaisin meille. Kun olemme saaneet käyttämättömän tuotteen alkuperäispakkauksessa, maksamme sinulle takaisin sen summan, jonka olet maksanut tuotteesta. Yksityiskohtaisempaa tietoa vaihdon ja takaisinoston ehdoista löydät ostoehdoistamme.

Jos kadut ostostasi, sinun tulee kuitenkin aina ottaa vastaan pakettisi. Sen jälkeen luot palautusasian asiakaspalvelussamme ja saat palautusnumeron ja palautussetelin, jonka täytät. Sitten voit lähettää tuotteen takaisin alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa osoitteeseen, jonka löydät palautussetelistä.

ClearVi